Nu börjar det likna något!

Nu börjar det likna något! Äntligen lite himmel och lite sol. Skönt! Det var visserligen sol igår med men det regnade också, och åskade och blixtrade. Lite allt på samma gång vilket ledde till en regnbåge som ett flygplan körde rakt igenom. Kit blev lite rädd där ett tag "It's going to crash! It's going to crash into the rainbow!!!" Söt!

Men idag är det än så länge bara sol, dock inte sådär jätte varmt sola väder är jag rädd... men det gör mig ingenting eftersom att min dag kommer spenderas på stan inne i London. Hade det varit supervarmt solar väder då hade jag nog bara blivit deprimerad över att jag inte låg ute och solade. Nu är jag bara glad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0