Nu börjar det likna något!

Nu börjar det ju faktiskt likna sommar här. Äntligen! Dock reser vi ju iväg på måndag men ryktet säger att det ska vara bra väder dit vi ska också och att Lucys föräldrar har en pool. Hmm... det låter ju inte helt fel. 

Jag sov iallafall urkasst inatt för jag drömde en såndär hemsk dröm dom förstör humöret och gör så att man typ är konstig dagen efter för att man på något sätt inte kan släppa den? (Sofie du vet vad jag pratar om) Jag drömde att jag var tvungen att fara hem härifrån utan att riktigt förstå varför men jag var tvungen att fara hem och fick aldrig mer komma tillbaka och barnen skrek och var ledsna och jag fick inte ens säga hejdå. Lite så var den och när jag kom hem försökte alla göra mig glad men jag var barar deprimerad. Sen halvvaknade jag i drömmen och insåg att jag låg kvar i min säng här och inte i min säng i Sverige. Kan inte ens beskriva lättnaden jag kände då! 

Nu ska jag iallafall börja göra mig redo att fara på stan och fixa kamera eländet... suck. Sen hoppas jag på att hinna tillbaka i en bra tid så att jag kan få hinna sola lite innan street partyt, om nu denna blåa himmel vill hålla i sig för en gångs skull... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0