Natti natti

Ska ta och sova nu, är trött som aldrig förr och tankarna bara snurrar just nu. Så ja, jag ska försöka sova och hoppas att jag lyckas. Dock brukar det ju kunna vara ett fall för sig att försöka somna med mycket på hjärnan men det ska nog gå bra. Har iallafall tänkt att sova tills jag vaknar imorgon och sedan bestämma, beroende på vilken tid jag vaknar, hur lugnt jag ska ta det. Det slog mig förresten idag att jag sammanlagt borde ha bara typ 3,4 riktiga arbetsdagar kvar tills jag far till Sverige. Sen vet jag ju inte riktigt hur det blir på Isle of wight så jag räknar bort det eftersom att det ska räknas som semester som. Men allvar, 3,4 dagar kvar att jobba innan jag kommer hem det är ju ingenting! 3,4 dagar på 3 veckor, det är ju inte alls så dåligt.

Nu ska jag försöka hitta ett sätt att avrunda detta, det är alltid det svåraste. Hoppas ni har haft en bra kväll iallafall. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0