Mot Polisen!


Har nu gjort mig klar och ska strax börja traska till polisstationen. Oroa er inte kära vänner, jag har inte gjort något jag är bara ett "vittne" och jag ska hjälpa dem så gott jag kan att få fast en idiot! Så ni kan vara lugna (om ni ens blev oroliga eller något förstås) Men innan det måste jag verkligen få i mig någon frukost för min mage skriker efter mat och jag kan ärligt inte komma ihåg när jag senast var så här hungig!!! 

p.s Solen jag snackade om imorse, ja den är borta nu. Typiskt. Som vanligt med andra ord, sol och klarblå himmel på morgonen så man hinner få hopp och drömmar om dagen och sin framtida tan...sen kommer molnen så fort det börjar bli dags att sola och så krossas alla drömmar på två sekunder. Tack för den!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0