Mot London!

Med frukost i magen och kläder på kroppen far jag och min bleka kropp ut i solen för att få en nya kamera. Misstännker att jag kan börja svettas under denna lilla resa men så får det vara för än så länge är det inte så jätte varmt ute, bara soligt och det är ju bättre än ingenting och värmen kommer ju vid 11 så det är ingen fara. 

Vill även passa på att förklara en sak, kom på det när jag skrev rubriken. Jonas nämnde det nämligen när han var här och han hade tydligen blivit förvirrad eller något när jag skriver "far in till London" och blivit osäker på om jag bor i London eller inte så utifall att någon fler har undrar samma sak ska jag besvara det. Ja jag bor i London! Men dock inte i den centrala delen av London och det är den delen jag menar när jag skriver "far in till London" för jag är helt enkelt för lat för att skriva centrala London. Men jag bor i sydöstra london, kring 10,15 minuter med tåg och 40 minuter med buss på en dålig dag (dvs massa trafik)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0