Misson completed!



Mindre resväska - CHECK! 
Kavaj - CHECK! 
Spenderat större delen av lönen på en dag - CHECK! 

Jag skulle inte ha köpt klänningarna och jag skulle inte ha laddat mitt oyster card med 20 pund.. 
Men man ska ju inte gråta över spilld mjölk som ordspråket säger. Jag får bara se till att spara det som är kvar så gått det går och vara glad över att vi reser iväg nästa vecka så då kommer pengarna inte vilja spenderas på samma sätt. Kan även också hoppas att det inte kostar något inträde ikväll...måste nog kolla upp det annars blir det inga drinkar för mig. Buhuhu... Men nej, så ledsen är jag inte. Solen skiner och gatan är full av roliga saker att kolla på så jag ska ut nu och se hur deras street party verkligen är har ju bara gått igenom allting lite snabbt hittills. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0