Mina Sophie skor!

I mina skor står det ju som sagt "Sophie" (tror jag har nämt det förr) och det känns tryggt att ha henne med vars jag än går. Haha nä men jag tycker det är lite kul och därför blev jag glad när det fanns kvar just de skorna för de är sååå sköna. Fast jag köpte ett par andra typ likadana svarta bara för att och de är mycket hårdare och inte alls lika sköna... 

Därför blir det Sofie skorna som får pryda mina fötter när jag nu för sista gången åker för att fixa min kamera! Och jag kommer fasen inte hem förrän de har gett mig en ny. Bort med min norrlänska snällhet (hehe har fått höra det ganska mycket här..) och fram med mitt London ego! Lycka till mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0