Min kväll

Ikväll har jag varit hos Amanda sedan klockan halv fem typ. Vi har bara pratat och ätit pizza och sett på Harry Potter och de vises sten, hann dock bara se halva sen blev jag hämtad av Lucy kvart över nio. Skönt att bli hämtad. Är iallafall på rätt dåligt humör idag, Amanda ska nämligen hem imorgon och det är ju inte det roligaste. Men förhoppningsvis kommer hon tillbaka i augusti igen. Sen är vädret sämre nu, den kallaste sommaren sedan 1980 eller nånting sådant tror jag Lucy sa, Kul... Det ända som är bra med det är att det känns okej att bara ligga inne och inte göra nånting, vilket är precis vad jag vill göra. Jag vill inte göra nånting, kul tjej. 

Är super trött nu iallafall så jag ska göra som min kropp vill. Godnatt på er!


Tumblr_kvr8xubzpc1qa6w24o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0