Min eftermiddag


På kursen så fick vi mackor som såg ut som skit för det gör mackor alltid efter att ha varit inplastade anser jag, haha. Men iallafall, jag har varit sugen på tonfisk i typ en vecka och imorse var behovet enormt och sen hade de tonfisk mackor. Lyckan!!!!!♥♥♥
Efter kursen gick jag och en tjej från Holland, Lisa, till St Pauls katedralen och satte oss i trappan och pratade i solen. Riktigt trevligt! Synd bara att hon bor utanför London... Så här traskade jag runt. Jag hade lika gärna kunnat vara i Barcelona (?) eller något. Sååå varmt. Fast okej, jag överdrev lite. Men jag svettades i mina shorts och mitt linne fram tills klockan var typ sex och större delen av London blev skugga för att solen sjönk.Hittade en gata som jag inte vill besöka. "wormwood". Mask skog... ursh ursh ursh!!!!Har blivit lurad hela dagen att min stämpel från igår är en tatuering så jag har kollat på den ett x antal gånger idag och tvär drabbats av panik och ba "vad hände igår???" sen kommer jag på att det bara är en stämel. 
Sen fick jag ett diplom för att ha deltagit i kursen, hihi. Kul med Diplom. Njaaa. men okej.
 
Sitter (ligger) och planerar framtiden med Amanda, haha inte framtiden som betyder när hon ska hälsa på utan framtiden som typ 2014. En flytt till London planeras lite smått. Varför inte? Jag älskar verkligen livet här. Jag älskar mig själv här även fast jag känner mig som en bebis och en dum sådan men ändå väldigt smart. Jag är typ det mesta här. Okej, nu spårar det snart ur, jag känner det därför avslutar jag nu med att säga att London är lätt bland det bästa som hänt mig sen jag föddes!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, menar du.... ;-)

2012-07-23 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0