Min andra bror

Pratade just med min andra bror för typ första gången sen jag flyttade tror jag. Herregud har det alltså gått en hel månad sedan jag pratade med min lilla gulliga bror??? Nä, jag skojade bara jag har pratat med han lite men inte mycket mer än "hej" och "hur har du det?" nu fick jag faktiskt en helt litet samtal men lillen. Okej, jag måste sluta kalla honom liten han blir förtusan tonåring om tio dar. TONÅRING!!!??? Vad hände?? Han var ju sju nyss??????? Han kan inte vara 13, jag vägrar tro det. Nu fattas bara att han växer om mig också.

Det är dock väldigt sorgligt att jag inte kan vara där och fira honom känner jag. Får fira honom i augusti då jag även ska fira mamma och pappa istället för i oktober. Kommer bli en hektisk tid i Sverige känner jag (kommer sluta med att jag ligger i sängen och tittar upp i taket, hehe) men det är ju fint att jag får vara med och fira för sånt är ju kul. Alltid kul med födelsedagar! Saken är bara att jag har typ två veckor eller något sådant sammanlagt att hitta på och införskaffa några presenter för resterande veckor är jag ju ute och far. Men jag har lyckats förr så nog ska jag lyckas nu med. Men först en god natts sömn!

Kommentarer
Postat av: Lillebror<3

Vilken gullig bild du hittade på oss;) saknar dig och det är synd att du inte kan va hemma när jag blir tonåring:/ men du får gratta mig i augusti och på telefon/skype hade bra älskade syster <3<3

2012-07-18 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0