Last night

Som ni ser så glömde jag bort kameran under större delen av kvällen men så kan det gå. Jag hade iallafall jätte trevligt även fast det inte riktigt blev så som jag hade hoppats men det verkar bli till helgen eller möjligtvis nästa helg. Får se hur det blir. Förhoppningsvis blir det så att det passar mig (hehe) Nä men riktigt trevliga var dem båda två och vi sa allihopa att "det här kan bli en bra vänskap" typ så, vet inte riktigt hur jag ska översätta det. 

Åt på Mcdonalds igen och jag undrade vad som riktigt höll på att hända med mig... hm, well well det kunde vara värre. Nu ska jag iallafall skynda mot tåget och sedan möta upp familjen för hattpyssel som sagt. Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0