Kvällsfika!

Idag beslutade jag mig för att skippa middagen och äta något som jag saknat mycket. Nämligen kvällsfika. Frukost och kvällsfika är typ mina favoritmåltider, fast jag gillar alla, men dessa två är som så mycket...mysigare. Särskilt i stugan. Det är också något jag saknar, frukost och kvällsfika i stugan. Så nu åt jag mitt första kvällsfika i London och det smakade bra. Blev jätte glad när jag såg att de hade Rispuffar (eller vad de nu heter) tycker jätte mycket om dem men äter de jätte sällan så nu passade jag på. Sen åt jag en macka som inte var rostad, har typ bara ätit rostade mackor sedan jag kom hit men ikväll bröt jag det också. 

Ett annorlunda kvällsmål för mitt liv i London, men jag gillade det. Nu när jag har berättat det rätt invecklat ska jag avsluta med att önska er alla en godnatt. Imorgon är en ny dag och en dag nämare till att Jonas kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0