Kvällens skapelse:

Kvällens underhållning förutom filmen har varit lego. Vi har påbörjat en liten stad som ni kan se. Hur kul som helst. Jag älskade lego när jag var liten så jag var minst lika inne i byggande som de var.. 

Staden i helhet (nästan, utom puben i hörnet)
Skyltfönstret till affären
Smycken och varor i affären
Två poliser som äter lunch i parken
"There's no village without a pub!" - Joe. Här är baren, bartendern och ölkranarna (eller vad det nu heter)
Lekpark med rutchkana.Hus med små trädgårdar och en lyktstolpe. 
 
Inte så illa va? Det har varit en riktigt bra kväll med andra ord. Även fast jag brände mig när jag lagade maten så jag kommer få en stor blåsa...fan. Det bästa med hela kvällen var nog att de somnade som stockar på en gång. Otroligt! Nu väntar snart sängen på mig, jag kommer nämligen mest troligt bli väckt av dem imorgon bitti någongång då vi ska fortsätta med legobyggandet. Så lite sömn kan vara bra, ska bara lyckas somna först.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Fattas bara en filminspelning i legostaden:-) Den var jättefin!

2012-07-08 @ 00:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0