Kokar igen...

Även fast jag har lyckats öppna fönstret så kokar jag ihjäl i mitt rum... Varför ska mitt rum ligga så att solen lyser in hela eftermiddagen och bara förbereder mig för en kokhet natt.... jobbigt liv med stora problem...ack ack ack. 

Men solen är ju inte egentligen ett problem, har legat ute och njutit i två timmar och har nu läst mig igenom halv Harry Potter. Ojoj, sen när blev jag så duktig på att lasa?? Nu ska jag iallafall se efter barnen medans Lucy är och färgar ögonbryn och lite sånt, men de är rätt lugna just nu. Joe bakar, Martha leker på sitt rum och Kit ligger bredvid mig och spelar cut the rope och har inte sagt mycket mer än att det går bra. Höll på att smälta ännu en gång igår när de lekte tvärtom leken och han kom fram till mig och sa "I.......hate you!" men sedan förklarade lite generat att de lekte tvärtom leken så att när han sa "I hate you" så menade han "I love you". Finaste alltså!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0