Jag föll för frestelsen..

Efter att ha spanat på resväskor och hittat en helt okej kandidat för bara 20 pund så råkade jag hamna inne på en poundshop och där gick det som det gick... jag kunde verkligen inte hindra mig själv. Jag ska möta rädslan och ställa mig på vågen ikväll och hoppas att jag förstår att detta inte är en hälsosam livsstil!! För det är ju inte direkt så att jag bara äter en kaka per dag eller något sånt utan jag äter upp hela detta dubbelpaket på typ tre dagar. Ojojoj... men så gott det är ändå! 

Ska iallafall tillbaka och köpa resväskan när jag får min försenade lön om sisådär en timme. I samma svep ska jag också in på banken och äntligen ta tag i mitt bankkort och mitt sparande av pengar (för jag måste verkligen försöka komma igång med det!) sedan måste jag även en sväng in på Primark och hitta nåt som jag kan hapå mig imorn som ser fint ut. En kavaj också för på min cpgata är det brist på en sak och det är jackor och jag vägrar ha på mig min beiga jacka om vi ska ut imorn (vilket vi mest troligt ska) och då är ju kavaj ett bra alternativ för det finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0