Dag 3

Torsdag.. Egentligen borde jag saga dag 4 men eftersom att jag kom sa sent pa mandagen sa kanns det mer ratt att saga dag 3, intressant va? Jag forstod val det. Na, men allvar, det ar svart att skriva nagot kul eller intressant utan bilder men det kanns annu varre att inte skriva nagot alls. Idag har jag iallafall promenerat till ryde (googla for bilder, ratt fin stad faktiskt) dar kollade jag upp busstider och lite sant, vill ju se sa mycket av on som mojligt som sagt sa pa lordag ska jag aka runt mer eller mindre hela on sa det ser jag framemot! Det har med tidsinstallda inlagg gick foressten inget vidare.. Haha! Jag gor ett nytt forsok nasta gang jag sitter vid en dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0