I'M FREE!!!

 
Blev väckt halv 8 imorse av två söta och pigga barn som ville bygga lego. Efter att ha fått en godmorgonkram gick jag med på att vakna och rusade upp lika ivrig som de själva på att fortsätta på vårat mästerverk. Så idag har vi: 

- byggt lego
- lämnat Martha på ett kalas
- åkt sparkcykel ner för en backe (wiiiihoo!)
- druckit varmchoklad och kollat på copycats
- lekt kurragömma (bra lek!) 
- fått smaka godis av Martha när hon kom hem
- lekt mer kurragömma 
 
och slutligen visat våran legostad för Lucy och Simon när de kom hem. Så nu är jag alltså ledig och familjen är på  Martha och Kits rektors "hejdå middag" (hon ska flytta till sydafrika tror jag det var) så jag har hela huset för mig själv nu i nårga timmar. Jag har passat på att äta lunch ifrom av tonfiskmacka och nu ska jag bara ligga i sängen, andas, vila och njuta av tystnaden så länge det varar. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0