I Stamford!

Har haft en helt underbar dag här! Med närmare 28 grader varmt och med uppgiften att vara poolvakt = ligga vid poolen (eller bada i den) mer eller mindre hela dagen och se till så att Kit och Ben har på sig armringar och så att ingen bråkar. Helt okej jobb tycker jag och det har har överraskande och glädjande gjort en ganska stor färg skillnad på min hud. För att vara jag vill säga, Hurray!! Sen är huset som de bor i helt seriöst bland de finare hus jag varit i som någon bor i. Hur stort och fint som helst! Dock ska jag visa bilder på det när jag kommer hem för jag misstänker att det kommer ta en halv livstid att ladda upp bilder eftersom att internet inte är sådär jätte bra här... Men lite bilder från min dag vid poolen kan ni få! 
Såg inte helt fel ut va? Jag kommer inte ha något problem med att spendera dessa tre dagar på det viset, hehe. Nu väntar en liten utflykt till parken med barnen och sedan blir det grillat till middag. Lucys mamma fyller år idag nämligen, fast jag vet inte om det är därför de äter grillat men det är därför vi ska äta tårta iallafall. På tal om Lucys mamma så fick jag veta att hon är en sådan som blivit utnämnd till "Dame" istället för "Mrs" av drottningen eller hur det nu är. Men hon är en Dame iallafall och av den anledningen så fick Lucy och Simon gifta sig i St Pauls Katedralen. Ganska coolt tycker jag!! 

Kommentarer
Postat av: Josse

Are you comming home to Sweden soon?? (i fall du har glömt svenskan)

2012-07-23 @ 22:25:58
Postat av: Josse

Coming*

och så kom jag även på att du ju skriver på svenska på bloggen, så det är nog ingen fara än så länge :)

2012-07-23 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0