I ♥ Canon!


Aldrig ska jag överge canon igen. Det känns så mycket bättre även om det visade sig att denna gick på batterier som man köper...inte det ultimata men ändå så mycket bättre än den förra! 

Drabbades av panik i affären när jag insåg att jag inte skulle kunna köpa den för de hade ju fört tillbaka pengarna på mitt konto och det tar ju 48 timmar innan pengarna kommer in så jag fick verkligen panik. Tur att jag är ett geni och har en snäll pappa. Jag ringde helt enkelt pappa och fick låna pengar av honom. Pjuuh... Tusen tack för det!♥

Så nu har jag alltså en kamera och det känns bra! Har ätit en tonfiskmacka också så jag är mätt och belåten och ska snart ut och träffa Melissa som bor i East Dulwich vilket är rätt nära mig så jag hoppas att vi ska komma bra överens för det är ju skönt om man har någon som inte bor på andra sidan London, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0