Hyde Park

Mötte upp Marina och Marco efter att ha utsatts av "traffiken-under-de-olympiska-spelen"  igen... denna gång iform av avstängda vägar pga av cycklingen. Suck.. så det blev en promenad från Victoria till Hyde Park där jag mötte dem och vi gick runt och kollade inne på området som jag egentligen inte riktigt vet vad det är men de säljer mat och visar olympiska spelen på stora skärmar och ja, massa sånt. Det var ganska kul utom att de regnade och att de tog mitt godis i kontrollen (man fick inte ha med mat eller dryck in)

Sen gick vi bara runt i parken och pratade och hängde med gässen, eller vad det nu var, tills jag kände att det var dags att fara och fixa kameran. Det var iallafall jätte trevligt och kul att se hyde park, Tidigare har jag bara skyndat igenom den och inte sett mycket mer än att den var stor. Haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0