Huset!

Tänkte visa lite bilder som jag tog under en snabb vandring genom huset. Hade tänkt ta bättre bilder men sen dog ju min kamera så det sket sig. Som tur är kommer vi fara tillbaka dit efter Isle of Wight en stund så då kan jag ta bättre bilder om jag känner att dessa inte duger. Fint var det iallafall! 

Utsikten från mitt fönster
Mitt rum. Jobbigt stort dock om jag ska vara ärligt.. jag tycker inte riktigt om rum som är för stora.
Trappen.
Ett av alla badrum
Det ena vardadsrummet
Och det andra.
Den finare hallen
Glaskorridoren
Glaskorridoren  sedd utifrån
Grinden in till gården och sen ser man ladan där det fanns ett pingisbord och lite sånt som också även var vägen vi oftast gick när vi skulle till poolen för att inte nöta upp gräsmattan onödigt mycket. 

Ni ser, inte så bra bilder men alltså det var verkligen hur fint och stort som helst. Ett gigantiskt kök, tre kontor, ett lekrum, två vardagsrum, en vinkällare, en tvättstuga, sju sovrum, fem badrum och en massa korridorer. Jag tror det var allt, nu är det bara att ni fantiserar ihop hur det ser ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0