Hemma igen!

Blev en liten promenad och sedan lite fika i en park tills det blev för kallt. Rätt bra kväll och skönt att komma ut som sagt. Vi började även prata lite om framtida resor vilket jag tycker känns jätte kul, jag menar från London tar man sig ju lite överallt och det behöver inte alls kosta hur mycket som helst. Så någon weekend någonstans har vi pratat om. Typ Spaninen, det vore ju lite kul och praktiskt eftersom att vi faktiskt är lediga på de flesta helgerna. Det är ju smart att utnyttja läget (och pengarna) så mycket och så länge man kan! 

Nu har jag pratat med mamma och pappa på skype. Som vanligt var det trevligt och skönt att se att de mår bra och så. Även skönt att få se lite av mitt hem i sverige eftersom att det sakta men säkert försvinner bort. Kommer som inte riktigt ihåg hur det känns att gå runt där. Känns som ett annat liv, som overkligt på något sätt och ändå är det där jag har spenderat mina 18 år och efter två veckor i ett annat hus har jag glömt hur det känns, taskigt. Sen har vi pratat mer om när Jonas kommer hit, vars jag ska möta han och så. Vet att jag tjatar om det men jag kan inte hjälpa det, längtar ju så mycket!!! 
Från ikväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0