Har saknat mina skor!

Med Jonas och bullarna kom även mina skor som inte fick plats i min egna väska (samt lite tröjor) och dessa har jag saknat, tror jag. Jag kommer faktiskt inte ihåg nu när jag tänker efter... men glad att se dem igen blev jag iallafall och mina fötter blev glada av att bosätta sig i dem igen. Så lite har jag nog saknat dem iallafall. 

Hamburgarna får vänta tills imorgon för jag är helt ärligt så mätt att jag mår illa, alltså fortfarande. Visserligen åt vi lite godis när vi såg filmen men det gjorde inte så står påverkan på min mätthet. Jonas känner detsamma så vi tänkte att vi sparade det tills imorgon. Sen tänkte vi att vi skulle fara och åka linbanan ikväll men insåg att vi inte skulle hinna det och ska jag vara ärlig så är min mage glad över det, istället så ser vi Jersey Shore tills ögonen faller ihop. Det är lite min och Jonas grej, likaväl i London som i Skellefteå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0