Hambuuuurgare!!

Nu har vi tuggat i oss varsin hamburgare som var lika goda som sist och Jonas tyckte också att det var en hit. Mums filibaba! Nu väntar sängen för väckarklockan är ställd på 4 så som mest kan jag (vi) få fyra timmars sömn inatt... bra planerat där. Jonas har det lite bättre för han kan sova på flyget, jag själv måste hem och städa. 
 
Hmm..imorgon kommer bli en jobbig dag jag känner det på mig. Jag kan förutspå påsar under ögonen, tårar och ett hus som kommer kännas som dubbel så stort. Suck.... kan inte tiden bara stanna här och nu eller bara hoppa över imorgon så att det är tisdag när jag vaknar imorgon och så är hela måndagen bort gjord? Det vore något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0