HAHAHAHAHAH WOUPS!!

Ursäkt ursäkt ursäkta mig och mitt misstag! Linnet kostade inte 99 pund, det är bara jag som inte riktigt har lärt mig att skilja svenska pengar från engelska. Händer hela tiden att den jag ska köpa något av tror att jag är dum i huvudet som säger att jag vill ladda mig oyster card med 200 och räcker fram 20. Jag bakar liksom ihop allting. Ursäkta. 

SÅ linnet kostade ungefär 99 svenska kronor, men 9,99 engelska pund. Nu tror jag att jag fick det rätt. Haha ojojoj... pinsamt läge. Så ursäkta igen och tack för sparken i rätt riktning så att säga. Fortsätt med det om ni ser något fel (som stavning till exempel) vill ju inte göra eller lära mig fel. Haha och Godmorgon förresten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0