Godnatt!

Bytte profilbild på facebook, kände att det var dags nu. Har varit less på den förra allt för länge nu. Så nu väntar bara sängen. Hade tänkt sova mycket tidigare men det blev inte av, vet inte varför men det blev roligare att läsa bloggar. Jobbigt. Tur att jag har sovmorgon imorn, skönt, behöver inte ens ställa en väckare. Bara sova så länge jag vill. 

Men först ska jag ner i sängen, eller ja, ner i sängen i pyjamas och med borstade tänder. För i sängen har jag legat de senaste två timmarna? Nåja nog om det nu ska jag sova. Godnatt!


P.S 
Och "anonym", 99 pund är typ 100 kronor. Kanske 110 om vi ska vara petnoga. Jag har inte riktigt lärt mig ännu så jag tänker det som euro bara för att få ett ungefär, då vet du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om man tänker som euro så är det ju typ gånger 10 för att få kronor och 99pund*10=990kr, eller har jag missförstått något totalt?

2012-07-03 @ 00:14:13
Postat av: Kinge

Det var ett väldigt dyrt linne om det kostade 99 pund!
dvs drygt 1000 svenska kronor för den tygbiten

2012-07-03 @ 00:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0