Godmorgon!

Min fot bråkar fortfarande men är på bättringsvägen (tack och lov!) Har tråkigt nog inte så mycket att säga just nu för det har inte hänt något. Jag har vaknat, busat lite med Martha och Kit innan vi gick till skolan. Sen gick jag hem och åt frukost, plockade undan, bäddade sängarna och nu sitter jag här. Så som mina dagar brukar börja. 

Tror jag ska lägga mig ner och vila en stund för jag är jätte jätte trött! Förstår inte varför för jag har sovit så sjukt mycket på senaste tiden tycker jag? Skumt... Sen ska jag ringa mamma. De är i stugan förtillfället alltså funkar inte skype och jag håller på att få panik!! Hoppas de har det jätte bra så att jag lider av en bra anledning, Haha. 
Lilla stugan... jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0