Godmorgon godmoooorgon!

Vaknade kring sju imorse och mådde som jag förtjänade. Nja, inte riktigt för jag mådde i ärlighetens namn lite värre än jag förtjänade men jag krigade mig ut och överraskades av ett soligt London. Yey! Så efter en liten promenad i den friska luften till bussen, en baconmacka (som inte var så god som det kanske låter) två flaskor juice (min drog dagen efter) och en halv påse chips (som jag var tvungen att köpa för att det skulle bli 3 pund) så mår jag nu ganska bra faktiskt. Jag vill dock ha tonfisk men jag ska äta lunch med familjen när vi gör hattarna så jag är lite kluven i hur jag ska göra... 

Idag är det iallafall dags att bli hattmakare och jag har längtat hela veckan efter denna dagen. Synd bara att det skulle råka vara en dag då det för första gången på länge är solar väder för då kan jag ju inte sola som jag vill så gärna...buhuhu... nä, så farligt är det inte. Jag överlever. I väntan på de få bilderna jag har från igår så får ni väl se vad jag hade på mig bara för att jag inte har något annat att visa.. 

Så här såg jag alltså ut, fast utan avkapade ben och med ett par klackar på fötterna. Det var med andra ord inget ultimat ställe att ta outfit bilder på.... måste hitta ett bättre. Tröjan är ju då iallafall den nya från Primark på min cpgata. Gillar det starkt även fast det är lite obekvämt ibland. Men lätt värt varenda krona eftersom att den bara kostade 3 pund!! Hehe.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0