Godmorgon!

Idag har jag haft sovmorgon, tror jag? Jag var dock lite osäker så jag gick upp halv nio och gjorde det som jag visste att jag skulle göra sen verkade jag inte behövas så då gick jag upp och la mig här igen men kanske att jag borde kolla för det känns ju aningens oansvarsfullt att bara gå och lägga sig (för jag vill sova lite mer)

Annars ser jag ut att ha en rätt lugn dag framför mig, väntar på besked om kvällen så att jag ska veta om jag måste gå på jakt efter en klänning eller inte men det är ju ingen brådska ännu. Har iallafall suttit och kollat igenom lite bilder från förra sommaren och jag tycker alltid att det är lika...fantastiskt? när jag hittar en bild från exakt ett år sedan.Gillar liksom att se vad som hände då. Så denna bild togs denna natt förra året, en av de bästa kvällarna på hela sommaren faktiskt!

Kommentarer
Postat av: elin

Är de för exakt ett år sedan :O!?
sjukt.. :O
den kvällen var verkligen hur bra som helst!!!

2012-07-18 @ 14:05:45
URL: http://elinnilssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0