Godmorgon!

Det var så skönt att vakna upp i min egna säng så ni förstår inte. Sen har jag dessutom ingen direkt tid jag måste vara vaken, "whenever you like", men som sagt så tycker jag ändå att det av artighet känns bäst att ändå vakna i en ganska bra tid. Sen hade jag ändå inte kunnat sova hur länge som helst idag eftersom att facklan springer förbi oss idag och det ska vi ju som sagt självklart se på. Det var av den anledningen vi kom hem igårkväll eftersom att facklan springer förbi här kring klockan 11 tror jag det var. 
 
VI såg faktiskt "fackelbussen" när vi körde genom London i måndags med alla facklor fint uppradade innuti. Lite coolt faktiskt. Nä, nu väntar frukosten och tvätten på mig. Med andra ord, plikten kallar. Hörs sen, Godmorgon! 

Vad kul det skulle vara om det var David Beckham som sprang med facklan.... men det är det inte. Det kommer bara vara någon tråkig okänd människan. Kul att springa med en fackla som är kändare än sig själv... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0