Glassdags?

Funderar starkt på att ta mig en liten promenad och sedan köpa mig lite glass... jag vet att jag sa att jag skulle börja leva nyttigare men för mig räknas glass som nyttigt eftersom att det är nyttigt för min själ. Seriöst det finns typ inget som får mig att må bättre eller som alltid funkar och alltid är gott! 

Ledsen? - ät glass! 
Glad? - ät glass! 
Arg? - ät glass! 
Varm? - ät glass! 
Kall? - ät glass! 
Sjuk? - ät glass!
Frisk? - ät glass! 

Det finns liksom ingen ursäkt, det passar alltid och gör mig alltid glad (iallafall under den stunden som jag äter glassen) Därför anser jag det som nyttigt! Sen så är det så att jag skulle nog inte kunna utesluta glassen ur mitt liv så hur nyttigt jag än skulle försöka leva så skulle inte glassen gå att ta bort. Den är en del av mig! Nog nu, nu ska jag springa och köpa mig lite glass för efter detta inlägg kan ni tro att det vattnas i min mun.... 

Kommentarer
Postat av: Tjernlund

Rebecka gud vad jag saknar dig :( tänker varje dag att nu ska jag ringa Rebecka för att se vad hon gör.Sen kommer jag på att du är i London.Jag hoppas att du har det bra,och jag saknar dig jättemycket.Puss,älskar dig.

Svar: Åh Marcus! Jag saknar dig med! London är helt fantastiskt, du skulle älska det! Jag hoppas att du är hemma när jag kommer hem i augusti för då måste vi verkligen ses!! Puss älskar dig!
Rebecka Wallgren

2012-07-18 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0