Glädje och sorg

Det blev en kort och intensiv kväll. Men en riktigt bra en! Nu har jag lite nya kompisar från Rumänien. När jag är klar med mitt år här får jag planera in en jorden runt resa till alla jag lär känna här! Eller ja, iallafall en europa runt resa. Det är nämligen bara en utanför Europa och han är rätt konstig... (ursäkta) men faktiskt för jag förstår inte vad han säger, haha. Men som sagt, en bra kväll ikväll. Skorna visade sig vara världens skönaste men dock lite för breda för mina fötter vilket gjorde det enklare än det ska vara att "glida ur" med tårna. Annars så. 

Kameran däremot var en riktig jävla besvikelse på alla jävla sätt. Okej, det finns två bra saker: 1 att den är lätt och 2 att den kan ta långa bilder. Det är allt. Resten är bara skräp från själva kortet till uppladdningen på datorn. Så jävla besviken så jag sitter fan och gråter nu. Jag måste fan tillbaka imorn och klaga för faktiskt så var den inte riktigt så som de sa att den skulle vara och alltså nä, jag vill inte ha den. Hellre säljer jag eländet och lever på min iphone. Den är typ bättre. Nä men allvar, visst borde man kunna gå tillbaka och byta om man ha kvitto och bara använt den en gång så att den är som ny? Eller? Annars ska jag krydda på min historia om hur de lurade mig... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0