Fullt hus!

Tog mig en tio minuters powernap som var kort men effektiv! Vet inte om jag har nämt det förut men en av nackdelarna med att jobba med detta är att arbetstiderna är svåra att både sätta och förstå så jag vet aldrig riktigt säkert när jag är ledig eller när jag ska jobba och jag vet inte ens om det finns något bra sätt att ta reda på det heller. Därför blir mina powernaps ibland bara ett par korta ena, som nu till exempel. 

Sen är det barn fulla huset, det är nämligen kusiner på besök så det försigår lite allt möjligt och lite överallt. Martha var fint uppklädd för ett bröllop som ni kan se och Kit och Ben hoppar i trappan. Är seriöst underbart att se barn leka och vara så inne i vad de leker, det är typ det jag saknar mest med att vara barn... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0