Fredagsmys

Har det verkligen supermysigt denna fredags förmiddag. Joe tyckte att vi skulle dricka varmchoklad och jag protesterade inte. Tur det för han gjorde nog den godaste chokladen jag druckit i mitt liv, inget skämt! Han är verkligen grym på att laga mat, chockerande nästan. Jag menar, han är liksom nio år. Är faktiskt riktigt glad att få spendera lite tid med han bara vi två, han är på ett helt annat sätt när man är ensamma och han kan "ta det lugnt". Så det är jag glad för. Lite kakor fick slinka ner med chokladen också. Maryland cookies (?) kommer bli min död... har skaffat mig ett beroende... det är inte lätt när man kan köpa ett dubbelpaket för bara 1 pund...

Nu ska vi iallafall laga någon lunch åt oss, förmodligen köttbullar eftersom att de ska ta slut. Sen är det dags för Harry Potter nr 4. Ååh, vilken bra dag detta är alltså!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0