Fick en timme till ledigt!

Så jag passade på att gå ut en stund i det fina vädret på jakt efter en jacka. Min skinjacka befinner sig nämligen hos polisen och även om jag kanske får tillbaka den så vet jag inte ens om jag vill det och min andra jacka har fått färg på sig som inte går att få bort och som inte ser så snyggt ut. Så en ny jacka måste jag skaffa mig. Hittade dock ingen idag tyvärr.... men det var skönt att komma ut. 

Nu har jag flätat håret och gjort mig mentalt redo för vad som väntar mig. Haha nä så farligt är det ju faktiskt inte, vi ska äta, se film och sen ska jag bara få dem att sova. Sedan vara vaken och redo att servera dem frukost nästa morgon. Det är vad jag oroar mig mest för... men det ska nog gå bra! 
Kärlek! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0