Facklan!

Nu har vi då varit och sett facklan springa genom våran del av London och det var verkligen en mycket större händelse än jag hade räknat med. Fast ja, nog hade egentligen kunnat räkna ut det men jag trodde som inte att det skulle vara stort, och så mycket folk, och så mycket ljud, och ja, ni fattar min poäng. Jag är iallafall glad att jag fick uppleva det, det är det inte alla som får! 


Vi stod precis där fackelbäraren byttes ut vilket var bra på ett sätt för att vi fick se det med, men dåligt på ett annat för att alla andra ville se också = kaos! Men i hörnet ser ni iallafall lite grand av när elden förs vidare!
Och sedan fortsätter springa......tills vi knappt kunde se den längre. 
 
Det var det. Som ni såg så var det först som en mindre parad med alla sponsorer som åkte förbi med massa musik och dansare och jonglörer och allt vad det var. Så det tog ett tag innan facklan kom men det var kul! 
Nu är jag ensam i huset (skönt) och ska passa på att sola lite i någon timma medans tvätten torkar. Måste.bli.brun!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0