Dinner!

Idag serverades det köttbullar till middag - English style!! Eller ja, egentligen ännu mer italiensk style tror jag. Min svenska åsikt är att det var rätt gott, men helt annorlunda smak pga såsen som köttbullarna låg i. Såsen var god till en början sen blev den bara för mycket. Med andra ord föredrar jag mina köttbullar Swedish style. Om ingen annan i detta huset håller med mig (eller iallafall låter mig tycka så) flyttar jag in i köket på IKEA, så det så! 

Men nu flyttar jag mig ingen annanstans än till sängen. Verkar som att jag har en väldigt busy day imorgon. Med Joe som slutar skolan imorgon och sedan fem barn att hämta istället för två och sedan ett födelsedagskalas att fara på som underhållning = att måla naglarna på små 6åriga tjejer. Misstänker dock att det kan bli jobbigare än det låter, så sömn blir nog viktigt. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0