DING DONG DING DONG


Vaknade ur min snooze av alla klockor som började ringa på gatan utanför. Men det visste jag att det skulle för det var några av barnen på gatan som kommit på idén att hela gatan skulle gå ut och ringa i klockorna klockan 20 över åtta (eller vad det nu var) för att ringa in de olympiska spelen. Något sånt. För idag börjar det ju! 

Lustigt nog så har flygplanen börjat flyga igen, hörde/såg inte ett enda flyg igen men fick förklarat att det är så att flygplanen inte får flyga över London för det skulle störa (eller något liknande) och då undrar jag ju varför de får göra det idag? Skumt, var väl någon som kom på att det inte funkade så bra att alla skulle flyga runt London eller något. Nåja, jag är vaken iallafall och ska ner och äta frukost. Godmorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0