Dags att skriva brev

Har en fin vän som har väntat på ett brev från mig sen i julas typ... men jag har självklart glömt bort det hela tiden att jag ska skriva ett brev. Nu har jag kommit på det igen och jag har dessutom bara två tre veckor på mig att skriva brev innan hon åker hem så nu är det sannerligen dags. Pennor i olika färger, en stor bunt med papper och kuvert såklart. Nu du Sofie är det bara att du förbereder dig på en andra bibel att läsa (har nämligen skrivit ett brev tidigare just innan hon for som var bibeln nr 1) 

Utöver detta råkade jag hamna på en affär som sålde skor. Dessutom på rea eller något sådant, 3 för 10 pund. Med lön i fickan så tvekade jag inte många sekunder utan köpte mig självklart tre par. Men nu är det nog slut spenderat pengar på skor för ett tag framöver, får inte glömma att Jonas kommer med ett par och att det faktiskt finns annat kul att köpa! Nu : Back to the brev! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0