Dagen efter


Idag mår jag inte som jag förtjänar!!
(den ni!) 
Vet ni varför? Jo för anledningen att jag "mår dåligt" idag är inte pga för mycket dricka, nej utan det handlar om en skada. Min fot är nämligen helt körd, kan knappt stå på den. Jag skämtar inte, det är verkligen illa och jag som är rätt hyptrokondisk (?) av mig blir faktiskt rätt rädd på något sätt. För verkligen, hela foten bultar och jag gör ont... 

Detta kom sig av att jag och en tjej dansade på ett bord som är som en hylla (om ni fattar hur jag menar, att det sitter fast i väggen som?) sen kom en annan tjej som också ville dansa där, då gick bordet sönder och vi föll. Jag märkte eller kände ingenting då, det var först kanske en halvtimma senare som jag märkte att  jag hade en massa blod på benet. Blev omplåstrad och fortsatte som ingenting... 

... och idag är den kaos. Ska dessutom snygga till huset mer ordentligt idag eftersom att det är måndag= många trappor att gå i = aj aj AJ! Kan verkligen inte tänka mig något värre just nu... men it ain't gonna clean itself. Återkommer om jag överlever! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0