Dagen efter

Vaknade just och mår faktiskt rätt bra, till skillnad från i torsdags. Då mådde jag ju som sagt värre än förtjänat och nu mår jag bättre än förtjänat men det klagar jag ju inte på! Är lite trött och har lite ångest men det går över, jag ska försöka somna om en stund medans jag har chansen sen ska jag ju iväg på första hjälpen kursen idag och det känns spännande för jag har verkligen ingen aning vad ska jag förvänta mig... 
Kan passa på att berätta en sak som var helt fantastisk med går kvällen och det var att jag fick se London på natten! Har inte riktigt gjort det förr, med alla "lights" och sånt, såååå fint! Satt och pratade med en man på bussen från London till Dulwich (älskar när man börjar prata med folk på bussen!) och sen så åkte vi över bron och jag bara tystnade mitt i meningen för det var verkligen så fint. Woow! Tog dock ingen bild på det utan jag tog bara en dålig bild på reklam skyltet (eller vad det nu är) vid Picadilly circus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0