Bra kväll!

Träffade Melissa som sagt som visade sig vara hur trevlig som helst! Men självklart så stannar hon bara över sommaren...fasen. Men vi har iallafall planerat att hinna ses helgen när jag kommer hem från Isle of wight så jag hoppas det blir av. Åh vad jobbigt, för hon var verkligen en sån där person som man verkligen trivs med ni vet. Fasen. Vi gick iallafall runt och pratade med landade sedan på adventure bar efter att ha passerat och blivit inbjudna in av en av de som jobbar där. Så vi njöt av happy houren (?????) och jag fick mig en ny favorit drink. Kul. 

Nu är jag hemma iallafall och kan inte bestämma mig för om jag är hungrig eller inte eller om jag är trött eller pigg...jobbigt liv. Förhoppningsvis är jag trött för det är ingen sovmorgon som gäller imorgon inte. Eftersom att jag nu var borta hela kvällen så hann jag ju tillexempel inte gå igenom min packning igen (vilket behövs!) så det måste göras imorn. Suck...blir att stiga upp tidigt med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0