Bilder från igår!

Först åt vi  en pizza som var huur god som helst. Med bacon, broccoli och mozzarella. Konstiga ingredienser tyckte jag först, sen förstod jag varför...Mums!Medans kollade vi på fotbollen så gott vi kunde. Var som vanligt mycket folk, våran taktik blev till slut att lyssna efter jubel och då springa och se vem som gjorde mål. Funkar också. Men fan att Spanien vann... Sen köpte vi varsin dricka påväg till adventure bar. Två för 3 pund vilket kändes rätt värt. Riktigt god var den jag drack, tur! Amanda drack dock något mindre gott enligt mig. Whiskey och cola ihop, mina två värsta fiender i en enda dricka..nej tack!Men Amanda gillar den! Glada tjejer! Glad tjej med en sex on the beach. En till glad tjej med en sex on the beach!
Naz och jag. Min nya favorit, så himla fin kille alltså! 

Hade jättekul även om det blev lite kaos i slutet och en skadat fot. Bra kväll men med ganska mycket kaos. Väldigt mycket kaos när jag tänker efter... shit. Nåja, man lever ju bara en gång! 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0