Soooocialt liiiiiv!

Ursäkta att bloggen har stått lite stilla idag, mitt humör och min inre frid har svängt lite upp och ner. Som de flesta dagar egentligen men det blev extra stora svängar idag. 
 
Det blir lite så när man bor långt ifrån sitt hem i en nya familj och är helt ensam. Eller ja, inte helt ensam men ni fattar vad jag menar. Då blir man lite instabil, eller iallafall jag. Tur att min låtsas familj är en bra en, så jag kan känna mig som en del av familjen större delen av tiden. Skönt! 
 
Alice var iallafall jätte trevlig, höll på att sätta pastan i halsen (ja te:et byttes ut mot pasta, pyh) när jag fick veta att hon var 16, kan man verkligen inte tro hon verkar så mycket äldre! Men iallafall, det var super trevligt så henne kommer jag nog träffa någon mer gång, ett extra plus är ju att hon dessutom bor på samma gata. 
 
Imorgon ska jag dessutom träffa en annan au pair, från Tyskland tror jag? Spännande, vännerna bara rullar in på löpande band nu för tiden. Haha. Nä men allvar, det känns riktigt bra, skönt att jag iallafall får hopp om ett socialt liv! 
Ett socialt liv jag saknar! Eller ja, en social vän stämmer väl mer in egentligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0