Återförenade!

Kameran började mirakulöst fungera direkt jag gav den till killen i affären och sa att den inte funkade. Kände mig som en sån där kund som de frågar "har du laddat batteriet?" och sen har man inte det. Men huvudsaken är ju att den funkar igen och jag hoppas att den fortsätter med det för jag tycker om min kamera!♥

Jag kom iallafall hem nu lite snabbt för klädbyte (vaaarmt!!) samt att fylla på lite pengar, jag råkade nämligen köpa två klänningar för 14 pund (kan visa sen) ... woups men det var ju inte så farligt pris men det var ju inte riktigt det jag skulle köpa. Nåja, nu behöver jag inte köpa klänning på ett tag iallafall och det är ju bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0