Äta kaka i motljus!

Sitter och bländas av solen (som vanligt kommer solen på eftermiddagen) medans jag trycker i mig kakor för jag lär behöva allt socker jag kan få i mig tror jag. Ska och hämta Martha och Kit nu sen blir det ganska raka vägen till andra sidan gatan där jag sitter barnvakt till klockan 10. Borde egentligen äta något kom jag på... nåja, det löser sig. Har iallafall haft en jätte mysig förmiddag (för tredje gången,..) med två harry potter filmer och lite spel och en god svensk lunch. Hihi, sjukt vad jag uppskattar svenska saker här märker jag. Men nu har jag inte tid att sitta och små prata längre, jag ska fara och ni får fortsätta att njuta av denna sommardag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0