Ägg och bacon

Imorse kände jag att det var dags att äta den klassiska engelska frukosten, sagt och gjort så blev det. Gott var det och det är ju tur! Så imorse tog vi alltså en sovmorgon och sov tills vi vaknade och det var nog bland det skönaste jag gjort sen jag kom hit. Helt allvarligt! Känns seriöst inte som att jag har fått sova ut någon gång sedan jag kom hit, men det har jag fast jag kommer inte ihåg när... 
 
Nåja, idag ska jag visa Jonas runt lite mer där jag bor, visa lordship lane, peckham park och sånt kul sedan blir det nog lite mer shopping misstänker jag innan vi avslutar med linbanan. Låter som en bra dag, nu ska vi göra oss klara. Hörs sen och godmorgon på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0