ÅÅÅÅh vafAAAAn!!!

Skrev ett jätte långt inlägg för typ mer än en timma sen men som inte gick att publicera så jag har gått och försökt publicera lite varannanh minut och nu bara försvann det....bajs (ursäkta) har råkat lära barnen att poo (?) heter bajs på svenska så nu spinger de runt och säger det lite hela tiden, woups... dock säger de bajsk. Hörde att de imorse visade sina svenska kunskaper för Simon och Lucy. "hoset brinnar" "bajsk" "snella" osv... hihi stolt över vad jag åstakommit. 
 
Nu sitter jag och dricker ett av de godare viner jag smakat i väntan på maten. Kommer bli värsta vindrickaren efter detta år, haha nejdå. Vi ska äta grillat iallafall men fde grillar bara korv och det är ju inte så gott...men med ketchup och sallad går det iallafall ner. Tacka vet jag grillat i Sverige. Jag ska göra en lista på saker jag vill äta när jag kommer hem så sorry familjen, ni har inget att säga till om, hehe. 
Skaaaaul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0