4 veckor!

Idag är det fyra veckor sedan jag kom hit, typ en månad alltså. Ojoj tänka sig. Idag har jag iallafall varit så effektiv så att jag nästan blir rädd för mig själv! Klockan är snart halv 12 och jag har redan hunnit med att: 
 
1. stryka barnens kläder
2. bäddat barnens sängar
3. följa barnen till skolan
4. gå en liten powerwalk 
5. äta frukost samt städa undan i köket
6. städat i barnens hyllor och garderober
7. renbäddat min säng
och 8. startat tvättmaskinen med min egna tvätt
 
Inte illa om jag får säga det själv! Ungefär 4 timmar har det tagit. Skönt att ha det gjort! Ska städa undan lite i mitt rum också innan jag äter lunch, vill ju att det ska vara fint när Jonas kommer imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0