Why should I fear another man


Godkväll, jag är i full rulle och snart (egentligen nu) rullandes mot Albin. Börjar vara ett tag sedan jag såg honom nu (om man bortser från min våldgästing i 10 minuter på onsdag morgonen) så det känns bra. Ska bara få någon ordning på mitt hår, det ligger nämligen helt genomblött över mitt huvud för stunden. Och den looken är inte riktigt den jag drömmer om att ha när jag ramlar in genom hans dörr så förändrig är på sin plats. 

Appro på förändrig och på sin plats så verkar det som att båda våra toaletter ska göras om. Kom som en total chock för mig, inte för att de är särskilt fina och har aldrig varit men jag har inte vetat att den tanken ens funnits i min föräldras skallar. Men det gjorde det och det verkar bli hela kittet som ska bytas ut. Frågan är bara vars jag och resten av min familj ska göra sin dagliga behov då denna process sätts igång? Får hoppas att de renoverar en toa i taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0